تازہ ترین
کام جاری ہے...
سوموار، 2 دسمبر، 2013

دیوانہ مرگیا آخر۔۔۔

گزشتہ روز امریکی ریاست جنوبی کیلیفورنیا میں فلم اداکار پال واکر ایک کار حادثے کے نتیجے میں ہلاک ہوگئے۔ پال کی عمر چالیس برس تھی اور انہوں نے مشہورِ زمانہ فلم سیریز 'دی فاسٹ اینڈ دی فیوریئس' کے مرکزی کردار برائن او کونر سے شہرت پائی۔

پال کی موت کے حوالے سے سوشل میڈیا پر ہمارے احباب آج صبح سے کچھ یوں دکھ اور تعزیت کا اظہار کررہے ہیں کہ گویا ان کا کوئی قریبی عزیز داغِ مفارقت دے گیا ہو۔ جس طرح ہمارے احباب نے پال کی موت سے متعلق کیفیت نامے لکھے اور خبریں پیش کی ہیں اس سے ہمیں دیہات کا وہ منظر یاد آرہا ہے جس میں کسی عزیز کی وفات پر خواتین ایک دوسری کے گلے لگ کر وقفے وقفے سے بین کرتی ہیں۔ بین کے دوران ہونے والے ہر وقفے میں خواتینِ الم رسیدہ مرحوم کی نجی زندگی کے مختلف گوشوں پر روشنی ڈالنے کے ساتھ ساتھ خاندان کے دیگر رجال، موسم کے حال، ستاروں کی چال اور بازاروں میں نووارد مال سمیت تقریباً دنیا کے ہر موضوع پر اظہار خیال کرتی ہیں اور جیسے ہی کوئی نئی خاتون شریکِ حلقہء ماتم ہوتی ہے تو اس کی آمد پر چند منٹ کے لئے بین کا سلسلہ وہیں سے شروع کردیا جاتا ہے جہاں منقطع ہوا تھا۔

بین کرنے والی خواتین کے نوحہ کناں ہونے کی تو ہمیں سمجھ آتی ہے کہ ان کا کوئی عزیز یا جاننے والا گزر گیا ہے جس کی وفات پر وہ غم و اندوہ کی کیفیت میں مبتلا ہیں، تاہم ہمارے ان احباب پر نجانے کیا گزری ہے کہ ایک اداکار کے مرنے یوں نڈھال ہوئے جارہے ہیں۔ قبل ازیں، بھارتی فلم اداکار راجیش کھنہ اور امریکی موجد و کاروباری اسٹیو جابز کے مرنے پر سوشل میڈیا پر وہ 'غیرمرئی' بین پڑے اور ایسی مجازی دھاڑیں ماری گئیں کہ ایک لمحے کے لئے تو ہمارا بھی جی چاہا کہ گھر کے باہر دریاں بچھالیں۔

دنیا بھر میں انٹرنیٹ استعمال کرنے والے افراد کی غالب اکثریت پڑھے لکھے اور نوجوان لوگوں پر مشتمل ہے۔ افراد کی یہی دو قسمیں کسی قوم کی معاشی اور معاشرتی ترقی کے لئے اہم ترین کردار ادا کرتی ہیں۔ پاکستان جیسا ترقی پذیر ملک جو پہلے ہی مختلف قسم کے مصائب و آلام میں گھرا ہوا ہے وہاں انٹرنیٹ کے استعمال کنندگان کی قابلِ ذکر تعداد اگر ایک پورا دن کسی اداکار کی موت کا غم مناتے ہوئے گزار دے تو یہ اندازہ لگانا چنداں مشکل نہیں کہ اس ملک کا مستقبل کتنا تابناک ہے اور وہاں خوشحالی کی فصل کب تک کاٹی جانے کے قابل ہوجائے گی۔

2 تبصرے:

  1. بہت اعلیٰ تحریر ۔۔۔ مزا آگیا پڑھ کر
    پال ان لوگوں کے عزیز سے زیادہ بھی ہو سکتا ہے

    جواب دیںحذف کریں
  2. نہ کریا کرو بٹ جی۔۔۔ اینج نہ کریا کرو۔۔۔ تہانوں کی پتا لوکاں دے دلاں تے کی بیت گئی اے۔۔۔۔۔
    ہاہاہاہاہااااا
    بہت اعلیٰ بٹ صاحب۔۔۔ مزا آگیا۔۔۔ :)

    جواب دیںحذف کریں

اردو میں تبصرہ پوسٹ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کر دیں۔


 
فوٹر کھولیں‌/بند کریں