تازہ ترین
کام جاری ہے...
منگل, جنوری 7, 2014

'معطل کافی' کی روایت

میں اور میرا دوست ایک چھوٹے سے کافی ہاؤس میں داخل ہوئے اور کافی کے لئے آرڈر دیا۔ آرڈر دے کر ہم ایک میز کی طرف بڑھ رہے تھے کہ باہر سے دو لوگ آئے اور انہوں نے کاؤنٹر پر جا کر کہا، 'براہِ مہربانی پانچ کافی دے دیجئے۔ دو ہمارے لئے اور تین معطل۔' انہوں رقم ادا کی، کافی لی اور چلے گئے۔

میں نے اپنے دوست سے پوچھا کہ یہ 'معطل' کا کیا چکر ہے؟ میرے دوست نے کہا کہ رکو، تمہیں ابھی پتہ چل جائے گا۔

کچھ دیر میں چند اور لوگ آئے۔ دو لڑکیاں آئیں، انہوں نے اپنے لئے دو کافی کا آرڈر دیا، کافی لی اور چلی گئیں۔ ان کے بعد تین وکیل آئے اور انہوں نے سات کافی کا آرڈر دیا، جن میں سے تین ان کے لئے تھیں اور سات معطل۔ میں ابھی تک اس سوچ میں تھا کہ یہ معطل کافی کا کیا معاملہ ہے اور ساتھ کھڑکی سے باہر جھانکتے ہوئے دھوپ اور اس خوبصورت چوک کا نظارہ کررہا تھا جو کافی ہاؤس کے سامنے تھا۔ اچانک ایک بندہ پھٹے پرانے کپڑے پہنے آیا، جو دکھنے میں فقیر لگ رہا تھا اور اس نے قابلِ رحم انداز میں پوچھا کہ کوئی معطل کافی ہے؟

تب مجھے پتہ چلا، معطل کافی کا مطلب یہ ہے کہ لوگ کافی ہاؤس میں آتے ہیں اور ان لوگوں کے لئے پیشگی ادائیگی کردیتے ہیں جو اس گرم مشروب کو خریدنے کی استطاعت نہیں رکھتے۔ معطل کافی کی اس روایت کا آغاز نیپلز (Naples) میں ہوا تھا مگر اب یہ دنیا بھر میں پھیل چکی ہے اور بعض جگہوں پر آپ معطل کافی کے ساتھ کھانے کی کچھ اشیاء کا آرڈر بھی دے سکتے ہیں۔

کیا ہر شہر میں ایسے (چائے خانے یا) کافی ہاؤسز اور اشیائے ضروریہ کے اسٹورز ہونا ایک بہت عمدہ روایت نہیں ہوگی جہاں مفلوک الحال لوگ کچھ نہ کچھ ملنے کی امید کے ساتھ آئیں؟ اگر آپ خود کوئی کاروبار کررہے ہیں تو آپ اپنے گاہکوں کے لئے اس سہولت کا اجراء کر کے دیکھئے۔ مجھے یقین ہے کہ بہت سے لوگ اس عمل میں شریک ہونا پسند کریں گے۔

پس نوشت: یہ تحریر اس ربط سے حاصل کردہ متن کا ترجمہ ہے۔

2 تبصرے:

  1. میرا خیال ھے کہ معطل لفظ اس صورتحال میں صحیح نہیں

    بلکہ لفظ بہ لفظ ترجمہ کی بجائے آپنے الفاظ میں بیان کر دیتے تو بہتر لگتا ہے

    جواب دیںحذف کریں
  2. بہت خوب۔
    اسی موضوع پر لکھی میری تحریر آپ کی توجہ کی طا؛ب
    http://www.hajisahb.com/blog/2012/09/13/%D8%A7%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%B1/

    جواب دیںحذف کریں

اردو میں تبصرہ پوسٹ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کر دیں۔


 
فوٹر کھولیں‌/بند کریں